Äntligen hittat min soffa



Mosters pojke har sovit över hos mig inatt! Vi har gosat och kollat film samt ätit massvis med godis. Idag har solen verkligen strålat och vi har varit ute hela dagen nästan fixat studsmattan uppe hos mina föräldrar sen kom A och P och alla satt på altanen och fika :) Mycket trevligt. Nu är jag hemma ska tvätta lite imorgon blir det åter jobb tror även jag ska ta en solning innan jag åker hem från jobbet i morgon. Måste verkligen åka till Örebro för att klippa mig finns bara ett ställe som dem vet hur jag vill ha mitt hår då får man offra dessa mil för att fixa till sig. Igår var vi i Skövde hitta min soffa på Mio sen känade jag även 2000kr på att köpa den där inne än på chilli , på chilli kosta den 11 tusen och på Mio 9 tusen och den var snyggare i tyget på Mio. Vill ha min nya lägenhet redan nu så jag kan fixa och dona :) men får dock vänta två månader till :( / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0