Piggnar till

Förkyldningen börjar att ge med sig, Äntligen! Orkar inte ligga på soffan och bara va till ingen nytta. Snart är April månad slut och då går vi in i Maj månad och snart är sommaren här! Får även snart börja packa då jag ska flytta. Kommer sakna denna lägenhet det är ändå min första lägenhet som jag har haft i mitt liv, många minnen från den men får skapa nya minnen i den nya lägenhet istället. Hoppas att vi till helgen beger oss til Skövde för att kolla på lite soffor även att vi kan gå in på esplanaden vill nämligen köpa mig ett par löpardojor vill ut och springa. Måste verklige ta tag i detta med lite träning nu ligger jag på 53kg och vill inte gå ner dessa utan jag vill ut och springa för hälsans skull och äter jag bara rätt så kommer jag ligga kvar på min viktkurva dock så säger alla att det skadar inte om jag går upp två kilo till då är jag uppe på 55 som jag låg på förut. Jaja vi får väl se men ut i skogen ska jag och det blir inte prommenera utan springa! //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0