Vilket val hade varit bäst?

Soligt men blåsigt!
 
Många tankar som har byggt bo uppe i mitt huvud! Gjorde jag det rätta valet? Vilket val hade varit det bästa? Så som jag känner nu så hade det nog varit bäst om du hade fått vara uppe i himelrkiket. Att ha alla tankar , vart du är nu och om du mår bra eller om du lider gör mig bara så nedstämd. Jag kan inte gå vidare. Hade jag vetat att du mår bra och att du springer omkring och lever livet på ängarna så hade jag mått mycket bättre och kunnat gå vidare men nu när jag inte vet vart du befinner dig och om du lever eller lider är det jobbigare. Tyvärr! Får försöka leva vidare så gott det går! Men kommer alltid ha dig i mina tankar, ALLTID!!!  /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0