2012-02-15

Godmorgon!

Skulle ha jobbat idag men jag tog ledigt har inte sovit så värst bra dem sista två nätterna , dess utom har ja så många ärenden som måste uträttas och vet inte hur jag ska hinna göra dem om jag jobbar samtidigt? så idag blir det att uträtta alla ärenden så allt blir klart i tid. Den där Alfa-kassan blir man ju bra tokig på dem ska ha reda på allt om man så ska skita så ska dem väl ha papper på det med. Men nu är alla papper skickade bara vänta på beslutet om jag blir godkänd för att börja stämpla men dem sa att det såg ganska bra ut. Nu till något annat jag och min lillasyster plus min faster ska åka och tatuera oss i slutet av mars om det finns tid, ska ringa till patrik på fredag och kolla läget vi vill ju ha tid efter varandra vilket är väldigt svårt eftersom dem är upptagna och har fullt upp, men vi får se hur det blir.

Kärleken till min familj är så underbart stark vet inte vad jag skulle göra utan min familj! Ta hand om varandra därute / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0