Mina tankar



Haft så många tankar idag så hela huvudet har snurrat runt. Gått i min egen värld på jobbet idag och bara funderat! Vart kommer alla tankar ifrån? Hmm, varför är man otrogen? Är man inte nöjd med den personen man lever med eller är det så pass dåligt i sängkammaren så man är tvungen att hitta en annan? Det sägs att är man otrogen en gång så är man det hela livet, Är man verkligen det? lär man sig inte utav sina misstag en del gör det men andra gör det inte! Varför lägger folk sig i andras sätt att leva, blir tokig på sånna människor som gör det! Sköt erat eget liv istället. Om jag vill köpa mig en tröja så gör väl ja det, det ska väl ingen annan bry sig om? eller om jag vill köpa mig en pryl istället för att gå ut och festa så gör väl jag det! Går (du) och köper dig något så har inte jag med det att göra, visst man får tycka och tänka vad man vill men vafan lägga sig i är en helt annan sak. Sen kommer vi till nästa tanke jag har haft, ingen människa på denna jord är ful utan dem är fina på sitt eget lilla sätt, Förstår inte folk som säger -nej han kan jag inte bli intresserad av för han är inte så snygg, är det utsidan du ska bli ihop med? Nej det är det på insidan som spelar någon roll , inte skulle jag som person bli ihop med en kille som har bra utseende men är helt dum i bollen , inte en chans finns inte på kartan! Förstår inte varför vi människor är skapta som vi är och inte hur en del tänker heller. Jaja detta har varit mina tankar denna dag!


Ingen är perfekt! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0